رازهای هدف گذاری موفق
نوشته شده توسط : sanaz

فاکتور Plus+ را اضافه کنید

فهرست کردن آنچه می خواهید به دست آورید یک شروع عالی است، اما اگر طرز فکر درستی داشته باشید پیشرفت بیشتری خواهید کرد. در اینجا سه راه برای اطمینان از توربو شارژ بودن اهداف شما وجود دارد:

اهداف رویکردی را به جای اهداف اجتنابی انتخاب کنید: نمونه ای از یک هدف رویکرد تصمیم گیری برای حرکت به کشور برای صلح و آرامش است. یک هدف اجتنابی این است که بخواهید از شهر خارج شوید زیرا پر سر و صدا و شلوغ است. اولی بلافاصله انرژی مثبت بیشتری ایجاد می کند.

اهداف درونی را به جای اهداف بیرونی انتخاب کنید: اهداف درونی به نیازها و خواسته های واقعی درونی شما مربوط می شود. اهداف بیرونی به این دلیل انتخاب می شوند که فکر می کنید جامعه یا شخص دیگری از شما می خواهد که این کار را انجام دهید. اهداف درونی منجر به رضایت و شادی بیشتر می شود.

https://www.aparat.com/result/%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D9%87_%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C

 

اهداف رفاهی را به جای اهداف قدرت انتخاب کنید: اهداف مرتبط با صمیمیت، معنویت و رفاه نسل های آینده نسبت به اهدافی که با هدف داشتن خانه بزرگتر، ارتقاء شغلی یا پول بیشتر انجام می شود، به شادی بیشتری منجر می شود.

غلبه بر موانع موفقیت

رسیدن به اهداف و داشتن بهترین زندگی مستلزم پشتکار و پرهیز آگاهانه از تعلل است.

شکست دادن اثر کووید

زندگی در طول COVID-19 اساساً متفاوت است، بنابراین ممکن است اهداف شما نیز نیاز به تنظیم مجدد داشته باشند. در حین عبور از این زمان دشوار، به راحتی با خودتان رفتار کنید. با این حال، گام های کوچکی وجود دارد که می توانید انجام دهید که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به عنوان مثال، اگر در هنگام کار در خانه احساس بی انگیزگی می کنید، به جای ماندن در لباس خواب، صرفاً پوشیدن لباس های روزانه می تواند به بهبود بهره وری شما کمک کند.

همچنین می توانید یک فایل کش رفتن انگیزشی ایجاد کنید. در واقع، این فایلی است که تا حد امکان شامل داستان ها و نقل قول های الهام بخش است. تند کشیدن از طریق آن می تواند به شما انگیزه لازم برای احساس انگیزه و کار سخت را بدهد. این یک راه عالی برای تمرکز مجدد است و به خود یادآوری می کند که می توانید از موانع عبور کنید و برای آن بهتر باشید.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: